ХАРАКТЕРИСТИКИ НАВАНТАЖУВАЧА:
Тип двигуна | Електро | |
Номінальна вантажопідйомність, кг | 2500 | |
Центр тяжкості, мм | 500 | |
Висота підйому, мм | 3000 | |
Розміри вил (ДхШхВ), мм | 1070х122х40 | |
Кут нахилу щогли (Уперед / назад), градус | 6/10 | |
Габаритні розміри: | Довжина до спинки вил, мм | 2549 |
Загальна ширина, мм | 1154 | |
Висота щогли в опущеному вигляді, мм | 2060 | |
Висота щогли в піднятому стані (з опорною стінкою), мм | 4050 | |
Висота захисного даху, мм | 2170 | |
Радіус повороту (Зовнішній), мм | 2335 | |
Швидкість: | Рух (з вантажем/без вантажу), км / год | 11/12 |
Підйом (з вантажем/без вантажу), мм/с | 270/360 | |
Максимальнмй підйом, що може здолати, % | 15 | |
Шини: | Передні, мм | 28X9-15-14PR |
Задні, мм | 6.50-10-10PR | |
Колісна база, мм | 1640 | |
Експлуатаційна маса, кг | 4090 | |
Акумулятор (Напруга / ємність), В/Ач | 80/150 | |
Двигун: | Ходу, кВт | 8 |
Підйому, кВт | 16 |
Технологія PMSM для підвищення ефективності та продуктивності
EFX251 використовує технологію синхронного двигуна з постійними магнітами (PMSM), що забезпечує більшу вантажопідйомність і довший термін служби підшипників. Цей двигун з оптимізацією ефективності максимізує час безвідмовної роботи батареї та забезпечує кращу економію енергії за оптимальних робочих сценаріїв на 10-15% порівняно зі звичайними двигунами.
Унікальний дизайн пікапа для зручності водія
EFX251 має конструкцію пікапа, а його відкрита вантажна зона забезпечує додатковий вантажний простір для операторів, щоб перевозити додаткові вантажі чи особисті речі. Комфорт водія виходить за рамки зручних сидінь.
Bluetooth-додаток профілактичного обслуговування
EFX251 спрощує технічне обслуговування завдяки додатку для профілактичного обслуговування EP, який дозволяє операторам підключати вантажівку через Bluetooth для зміни параметрів і моніторингу, а також зчитування діагностичних кодів несправностей без портативного пристрою.
Забезпечення безпеки та комфорту експлуатації
Конструкція EFX251 має низький центр ваги, що захищає вантажівку від перекидання під час повороту. Він забезпечує кращу бічну стійкість для забезпечення безпеки. Крім того, це суттєве зниження шуму завдяки віддаленню двигуна від оператора.